Odpověď organizátora Pražské integrované dopravy (ROPID), v níž vysvětluje změnu jízdního řádu, spočívající ve vedení ranních spěšných vlaků od Kolína bez zastávky v Klánovicích ( a Úvalech) lze číst i jako dobrou zprávu. Strategie přípražské vlakové dopravy snad konečně začíná chránit okrajové městské části před náporem středočeských aut, které v ranní špičce přivážejí sousedy ze Středních Čech na vlak do Prahy do práce. A zdvojnásobení kapacity linky S7 ( na Hlavní nádraží) taky není k zahození, ne? Více v rozhovoru v prázdninovém Klánovickém zpravodaji ZDE, nebo v dopise níže.
Zdroj: MČ Praha 21
Náhledový obrázek: ON
1 komentář
Jura
Predpokladam, ze tim „zdvojnasobenim“ kapacity je mineno, ze v 9-rano, neprijede uz jenom 1 (davno zaplnena) souprava, ale 2 spojene, takze bude „vice dveri“, na odbaveni cestujicich v zastavkach.
Nebo ta lepsi varianta, ze vsechny S7-ky, budou jezdit z Dobrichovic, az do Uval? To by me skutecne dostali :-)
Vysvetleni: mezi Dobrichovicemi a „hlavakem“, jezdi S7 celodenne, po 15ti minutach, ale smerem na Uvaly, pokracuje jen kazda 2. souprava (po 1/2h.) a to jeste jen ve spickach.