Nabídka volných pracovních míst
1) pozice asistent/ka ředitele organizace ROPID
Příspěvková organizace ROPID, jenž se zabývá organizací a kontrolní činností při rozvoji Pražské integrované dopravy, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka ředitele organizace.
Náplň práce:
- organizace a chod sekretariátu kanceláře ředitele
- organizace schůzek
- komplexní administrativní práce, vedení agendy
- odpovědnost za včasné poštovní podání
- evidence veškeré korespondence
- kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
- zajištění a příprava konferencí a odborných akcí
- příprava podkladů a záznamů z veškerých jednání
- každodenní komunikace s klienty
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- velmi dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, PowerPoint, internet (psaní všemi deseti výhodou)
- znalost AJ slovem i písmem na úrovni středně pokročilý, výborná znalost českého pravopisu
- komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, diplomatické a reprezentativní vystupování, ochota pracovat s lidmi
- vhodné pro absolventy, případná praxe vítána
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou (zkušební doba 3 měsíce)
- nástup ihned
- odpovídající platové ohodnocení
- pět týdnů dovolené, stravenky a další firemní benefity
- možnost školení v oboru
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu: ropid@ropid.cz
Termín zaslání osobních životopisů a motivačních dopisů je do 31.3.2016.
Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Vhodné uchazeče budeme kontaktovat do 7.4.2016.
Pokud Vám neodpovíme do 7.4.2016, byl na tuto pozici vybrán jiný uchazeč.
2) pozice informační dispečer/ka ROPID
Příspěvková organizace ROPID, jenž se zabývá organizací a rozvojem Pražské integrované dopravy, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici informační dispečer/ka (pracovník vztahů k veřejnosti)
Náplň práce:
- Informování o aktuálních mimořádnostech v provozu PID prostřednictvím Databáze mimořádností, webových stránek, sociálních sítí a dalších informačních kanálů ROPID
- Koordinace informování o aktuálních mimořádnostech s dopravci, městskými částmi, obcemi a dalšími subjekty
- Poskytování aktuálních informací prostřednictvím telefonické infolinky
- Spolupráce na zajišťování složitějších dispečerských opatření
- Zajišťování informovanosti cestujících o plánovaných výlukách a trvalých změnách prostřednictvím elektronických médií PID
- Vyřizování stížností a podnětů týkajících se dopravců PID
- Občasná výpomoc při informačních kampaních PID v terénu
- Občasná výpomoc v Infocentru PID na Hlavním nádraží
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- velmi dobrá uživatelská znalost PC – MS Excel, Word, Outlook, internetu, sociálních sítí (především Facebook, Twitter)
- výborná znalost českého pravopisu, slohová zdatnost, schopnost tvorby samostatných textů, znalost anglického jazyka (alespoň základní)
- komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, pohotovost, ochota pracovat s lidmi, odolnost vůči stresu, reprezentativní vystupování
- detailní znalost problematiky Pražské integrované dopravy
- praxe v oboru výhodou
Nabízíme:
- smlouvu na trvalý pracovní poměr na dobu určitou (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení na dobu neurčitou
- nástup ihned
- odpovídající platové ohodnocení
- pět týdnů dovolené, stravenky a další firemní benefity
- možnost dalšího vzdělávání v oboru a profesního růstu
Informace o náboru:
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na e-mailovou adresu: ropid@ropid.cz
Termín zaslání osobních životopisů a motivačních dopisů je do 31.3.2016.
Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Vhodné uchazeče budeme kontaktovat do 7.4.2016.
Pokud Vám neodpovíme do 7.4.2016, byl na tuto pozici vybrán jiný uchazeč.
zdroj: ROPID