Zdroj: MČ Praha – Dolní Počernice
Doplňující info ON:
510 Satalice – Běchovice
Jedná v pořadí o druhou zprovozněnou část Pražského okruhu. Propojuje důležité komunikace (rychlostní silnici R10 (Praha – Turnov), dálnici D11 (Praha – Hradec Králové), silnici I/12 (Praha – Kolín) a Štěrboholskou radiálu). Stavba úseku byla rozdělena do dvou etap výstavby. V 1. etapě byl postaven úsek Satalice – Horní Počernice (1984). Ve 2. etapě byl postaven zbývající úsek tj. Horní Počernice – Běchovice (1993). V současné době se plánuje její zkapacitnění na šestipruhovou komunikaci.
Podrobně ke stavbě 510 na webu „Praha 14 jinak“ ZDE a ZDE.
Stavba 511 Běchovice – D1
Stavba má být napojena na stávající úsek Satalice – Běchovice (stavba 510) novou mimoúrovňovou útvarovou křižovatkou Dubeč se Štěrboholskou radiálou a novou přeložkou silnice I/12 (Praha – Kolín). Navrhovaná přeložka silnice I/12 je vedena jižně od obce Běchovice a Újezd nad Lesy. Silniční okruh dále pokračuje jihovýchodním směrem mezi obcemi Běchovice a Dubeč. Kříží ho nadjezdem silnice Běchovice – Dubeč a překračuje údolí Říčanského potoka 242 m dlouhou mostní estakádou, následuje 275 m dlouhý tunelový úsek. Dále prochází mezi obcemi Královice, Netluky a Uhříněves kde je mimoúrovňová křižovatka Uhříněves. Dále je 384 m dlouhý tunel Na Vysoké, mostní estakáda přes Říčanský potoka a nejdelší 608 m dlouhý most Kuří a ukončení je před mimoúrovňovou křižovatkou s dálnicí D.
Zdroj: Praha 14 jinak
Náhledový obrázek: ilustrační
Časosběrné kompletní info k souvisejícím dopravním stavbám
511 – Běchovická křižovatka a Přeložka I/12 – obchvat Újezda nad Lesy
v Otevřených novinách ZDE.