Praha připravuje celkovou revitaliaci terminálu Černý Most a jeho okolí

Terminál Černý Most je důležitou přestupní vazbou mezi metrem B, dálkovými i příměstskými autobusovými linkami a plánovaným parkovacím domem P+R pro cca 880 vozidel. Terminál byl uveden do provozu v roce 1998.

Autobusový terminál Černý Most a jeho okolí vyžaduje již mnoho let celkovou revitalizaci.
Mezi hlavní problémy frekventovaného přestupního místa patří správa a údržba terminálu a nekvalitní veřejná prostranství v jeho okolí.

Černý Most je symbolická východní brána do Prahy. Jedná se o jeden z nejvíce frekventovaných dopravních uzlů, zároveň je také místem, které teď nevzbuzuje pozitivní pocity. Studie se proto zaměří zejména na otevření terminálu pro pěší a zlepšení a zjednodušení přestupů na jednotlivé druhy dopravy,“ vysvětluje Adam Scheinherr, náměstek primátora a radní pro oblast dopravy.

Již nyní IPR ve spolupráci s Technickou správou komunikací hl. m. Prahy, a.s. (TSK), Dopravním podnikem hl. m. Prahy, a.s. (DPP), a organizací ROPID připravuje rychlá opatření, která alespoň částečně zlepší současný neutěšený stav terminálu.

Celou informaci v TZ Petra Hlaváčka, náměstka primátora Prahy
najdete na praha.eu  ZDE.

Náhledový obrázek: ČM – točité schody, wikimedia

 

Související příspěvky