Cílem kampaně Do práce na kole, která probíhá v bezmála třiceti městech, je ulevit obcím přetíženým automobilovou dopravou a přivést co nejvíce lidí k šetrnějším způsobům přepravy. K zapojení stačí utvořit s kolegy dvou až pětičlenný tým, přihlásit se do konce dubna na www.dopracenakole.cz a jezdit během května co nejčastěji do práce na kole nebo – letos poprvé – i chodit a běhat.
Hlavní týmovou soutěžní kategorií je pravidelnost. Každý tým, který během května najede průměrně alespoň dvě třetiny jízd do práce a z práce na kole (anebo ujde či uběhne), má šanci vyhrát zajímavé ceny. Výherce hlavní individuální kategorie pravidelnost si pak odnese hlavní cenu – městské kolo od Cyklospecialit. Odměněni budou ale také ti, kteří našlapou nejvíc kilometrů, jsou nejkreativnější anebo mají nejlepší nápad, jak zlepšit cykloinfrastrukturu. Například v Brně: „Všichni soutěžící také dostanou tričko z biobavlny s originálním grafickým potiskem a díky němu mohou během května, kdy kampaň samotná probíhá, získat třeba i kafe, kino, výstavu nebo jiné akce takzvaně na triko,“ vysvětluje Martin Gillár z Nadace Partnerství, která Brně organizuje letošní kampaň.
Pro firmy je připravena speciální kategorie Cyklozaměstnavatel roku. Titul získá firma s nejlepšími podmínkami pro dojíždění do práce na kole.
Veškeré informace ZDE.
REGISTRACE do 30.4.2016 ZDE.