Vláda postupně ruší rotační výuku, zahrádky restaurací se otevřou dříve než střední a vysoké školy…
Děti se vrátily do lavic. Jsou ale jiné, nežkdyžje před lockdownem opouštěly.„Na prvním stupni se setkávám s tím, že děti jsou nesoustředěné, potýkají se s napětím nebo třeba i návaly vzteku,“ cituje Josef Mačí školní psycholožku Janu Rozsypalovou, upozorňuje také na potíže s komunikací u dětí na 2. stupni, které se z domova učily po většinu školního roku (seznamzpravy.cz)
– korektorské úlohy v testu z češtiny jsou podle Oldřicha Botlíka nezákonné, Cermat nesouhlasí,
– se soukromým doučováním a doučovacími kurzy má zkušenost každý druhý žák 9. třídy,
– rodiče pojmenovali nejzávažnější dopady koronavirových opatření na děti,
– jakou podporu potřebují školy i jejich zřizovatelé od středního článku?
Na webu je aktuální bEDUin zde.
Zdroj: EDUin
Předchozí v ON: