Návrh železničního jízdního řádu pro období 2019/2020 je vydán Správou železniční dopravní cesty, s.o., podle zákona o dráhách č. 266/1994 Sb. v platném znění §40, odst. (1) a je určen výhradně pro účely jeho projednání ve smyslu odst. (2).
Upozornění:
Uvedené návrhy jízdních řádů jsou rozpracované verze jízdních řádů vydané k zákonem stanovenému datu. Na základě žádostí objednatelů dopravy, dopravců, měst a obcí dochází k dalším dílčím změnám. Proto nemusí uveřejněná verze odpovídat aktuálnímu stavu zpracování příslušných tratí a tedy i konečnému jízdnímu řádu. U některých tratí může dojít vůči uveřejněnému Návrhu i k podstatným změnám.
Organizace ROPID je objednatelem vlaků regionální dopravy (osobní a spěšné vlaky) na území hl. m. Prahy. Objednávka vlaků regionální dopravy na území Středočeského kraje je v kompetenci organizace IDSK (Integrovaná doprava Středočeského kraje). Obdobně v ostatních krajích jsou objednatelem vlaků regionální dopravy jednotlivé krajské úřady. Objednatelem vlaků dálkové dopravy (rychlíky a vlaky vyšší kategorie) je Ministerstvo dopravy ČR. Připomínky je proto nutné uplatnit vždy u kompetentního objednatele.
Vaše případné připomínky zasílejte nejpozději do 15.7.2019 na adresu:
- pro Prahu: ropid@ropid.cz
- pro Středočeský kraj: idsk@idsk.cz
a zřetelně označte „Připomínka k Návrhu JŘ ČD 2019/2020“ (nejlépe jako předmět e-mailu).
Připomínky nemají charakter stížnosti a nebudou jako stížnosti vyřizovány (tj. nebude na ně odpovídáno). Připomínky nezasílejte na adresu dopravců (Českých drah, a.s.; KŽC Doprava, s.r.o.; ARRIVA vlaky s.r.o.).
Kompletní jízdní řády Návrhu ve formátu (PDF) naleznete na stránkách SŽDC (www.szdc.cz), přímé odkazy ke stažení:
- pro Prahu a Středočeský kraj (všechny tratě v PID)
- pro Ústecký kraj (pro části tratí integrovaných v rámci PID)
- ostatní kraje na SŽDC (nejsou v PID)
Zdroj: Ropid 8.6.2019
Náhledový obrázek: ilustrační ON
1 komentář
Jura
Je zajimave sledovat, jak dlouho Ropidu trvalo nez prisli na to ze nejjednodussi bude, kdyz budou vlaky ktere maji za cil pendlovat mezi Masarykovym n. a nejakou vesnici, odjizdet vzdy v X:00 a X:30 z Masarykova n. Urcite tomu musel predchazet nekolikalety vyzkum, nebo jim to mozna poradili z EU. :-)
Ale zaplat pambu, ze na to prisli. Pro nas slaboduche, co si jizdni rad mame problem zapamatovat, je to velka uleva.