Nepít je umění!
S tímto heslem startuje 11. ročník kampaně Suchej únor, kterou zná a má v oblibě již 84 % Čechů.
Sucháč reaguje na jeden milion lidí za hranou rizikového pití (cca každý 7. dospělý) a nabízí všem účastníkům pozitivní příležitost, jak během měsíce zjistit, zdali my ovládáme alkohol, nebo alkohol nás.
Letošní suchý téma kampaně je: Nepít je umění.
Zkusit měsíc bez alkoholu vypadá na první dobrou jednoduše. Jenže ve skutečnosti je za tímodvaha zkusit něco nového, schopnost podívat se upřímně sám na sebe, síla vykročit ze zajetých kolejí a jít svou vlastní cestou. To všechno se dá říct také o umění: z dálky možná žádná velká práce, ale ve chvíli, kdy člověk sám čelí prázdnému plátnu, světlu na jevišti nebo bílé stránce, chápe hodnotu díla úplně jinak. V Sucháči si myslíme, že svoje umění – a sebe v něm – může objevit každý.
Proto chceme k vlastní tvorbě a k jejímu sdílení inspirovat davy. Zapojte se i vy.
Podpořte důležité téma a sdílejte svoje umění se světem.
Protože #NEPITJEUMENI.
https://suchejunor.cz/
Díky kampani zvolní s pitím přes 50 % účastníků a osobní hrdost vyroste u 86 % Sušičů. Suchej únor má tak přímý dopad na zvýšení kvality života a psychického a fyzického zdraví. Mezi partnery kampaně patří například Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN, Národní ústav duševního zdraví, PČR, ZZS, nebo
Zdroj: NSZM, Petr Freimann a Suchej únor
Předchozí v ON:
Ovládáme my alkohol, nebo alkohol ovládá nás? Je Suchej únor. Přidáte se?